Ένα ζευγάρι μεταναστών στην Ισπανία, ο Nelson και η Marcela, προσπαθούν να επιβιώσουν με τα ελάχιστα χρήματα που παίρνει ο άντρας. Ο τελευταίος κλέβοντας παλιά τριαντάφυλλα από τη χωματερή, τα πλένει, τα ραντίζει με αποσμητικό και τα βάζει στο ψυγείο για να διατηρηθούν. Πουλάει τα λουλούδια σε χώρους διασκέδασης και με αυτό το τρόπο βγάζει αυτά τα ελάχιστα χρήματα. Η σύντροφός του, Marcela, παίρνει την απόφαση να χωρίσει το Nelson, όμως σε μια άσχημα χρονική περίοδο, διότι τότε συνηδητοποιεί πως είναι έγκυος. Έτσι, σκέφτεται να αναβάλλει την ανακοίνωσή της στο σύντροφό της και ταυτόχρονα να πιάσει δουλειά.
Η δουλειά που θα πιάσει η Marcela είναι να φροντίζει έναν ηλικιωμένο άνθρωπο, όσο η κόρη της με τον άντρα της θα λείπουν για να χτίσουν το καινούριο τους σπίτι. Σε σύντομο διάστημα, ο κατάκοιτος Amador και η Marcela θα αποκτήσουν μια σχέση εμπιστοσύνης. Η τριών μηνών γυναίκα φαίνεται να βρίσκει τον εαυτό της, βγάζοντας τον δικό της μισθό, αλλά πολύ περισσότερο αναπτερώνεται η ψυχολογία της. Κουβεντιάζει με τον Amador ο οποίος σιχαίνεται τις τηλεοπτικές σειρές και φτιάχνει μεγάλα παζλ, του πηγαίνει λουλούδια και χαίρεται που βρίσκεται στο περιβάλλον του ηλικιωμένου. Όλα τα παραπάνω, όμως, θα γκρεμιστούν σε μια στιγμή. Όταν η Marcela, σε μια συνηθισμένη μέρα που θα πάει να τον φροντίσει, θα συναντήσει τον Amador κοκαλομένο πάνω από το παζλ του. Η γη χάνεται μέσα από τα πόδια της. Δεν ξέρει τί να κάνει, να τηλεφωνήσει στη κόρη του ηλικιωμένου ή να όχι; Αν τηλεφωνήσει θα χάσει, προφανώς, τη δουλειά της και δεν θα έχει χρήματα. Με πολλές σκέψεις να στοιχειώνουν το μυαλό της και το σύντροφό της να μην της δίνει καν σημασία, η Marcela πρέπει να να πάριε μια γρήγορη απόφαση για τη ζωή της.
Ο Fernando Leon de Aranoa παρουσιάζει τα πολλαπλά αδιέξοδα των πολύ χαμηλά οικονομικών τάξεων και πώς προσπαθούν να τα αντιμετωπίσουν. Η ταινία κυμαίνεται στα όρια του δράματος, αποφεύγοντας όμως το άσκοπο μελό. Χωρίς πολύ δυνατές σκηνές αλλά με την πρωταγωνίστρια Magaly Solier να διαθέτει την απαραίτητη αμεσότητα που χρειάζεται. Ηθικά διλήμματα και η θέληση του ανθρώπου να συνεχίσει τη ζωή του και μετά το θάνατο.
Η δουλειά που θα πιάσει η Marcela είναι να φροντίζει έναν ηλικιωμένο άνθρωπο, όσο η κόρη της με τον άντρα της θα λείπουν για να χτίσουν το καινούριο τους σπίτι. Σε σύντομο διάστημα, ο κατάκοιτος Amador και η Marcela θα αποκτήσουν μια σχέση εμπιστοσύνης. Η τριών μηνών γυναίκα φαίνεται να βρίσκει τον εαυτό της, βγάζοντας τον δικό της μισθό, αλλά πολύ περισσότερο αναπτερώνεται η ψυχολογία της. Κουβεντιάζει με τον Amador ο οποίος σιχαίνεται τις τηλεοπτικές σειρές και φτιάχνει μεγάλα παζλ, του πηγαίνει λουλούδια και χαίρεται που βρίσκεται στο περιβάλλον του ηλικιωμένου. Όλα τα παραπάνω, όμως, θα γκρεμιστούν σε μια στιγμή. Όταν η Marcela, σε μια συνηθισμένη μέρα που θα πάει να τον φροντίσει, θα συναντήσει τον Amador κοκαλομένο πάνω από το παζλ του. Η γη χάνεται μέσα από τα πόδια της. Δεν ξέρει τί να κάνει, να τηλεφωνήσει στη κόρη του ηλικιωμένου ή να όχι; Αν τηλεφωνήσει θα χάσει, προφανώς, τη δουλειά της και δεν θα έχει χρήματα. Με πολλές σκέψεις να στοιχειώνουν το μυαλό της και το σύντροφό της να μην της δίνει καν σημασία, η Marcela πρέπει να να πάριε μια γρήγορη απόφαση για τη ζωή της.
Ο Fernando Leon de Aranoa παρουσιάζει τα πολλαπλά αδιέξοδα των πολύ χαμηλά οικονομικών τάξεων και πώς προσπαθούν να τα αντιμετωπίσουν. Η ταινία κυμαίνεται στα όρια του δράματος, αποφεύγοντας όμως το άσκοπο μελό. Χωρίς πολύ δυνατές σκηνές αλλά με την πρωταγωνίστρια Magaly Solier να διαθέτει την απαραίτητη αμεσότητα που χρειάζεται. Ηθικά διλήμματα και η θέληση του ανθρώπου να συνεχίσει τη ζωή του και μετά το θάνατο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου